Ατέρμονες είναι οι
συζητήσεις στους κόλπους του υπουργείου Οικονομικών και της
κυβέρνησης προκειμένου να βρεθούν ισοδύναμα μέτρα για να καλυφθούν τα 250
εκατ. ευρώ από τη μη εφαρμογή του ΦΠΑ 23% στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Οι στόχοι για τα έσοδα μοιάζουν φιλόδοξοι,
ενώ οι όποιες λύσεις προσκρούουν είτε στις αντιδράσεις των δανειστών είτε στις
αντιδράσεις κοινωνικών ομάδων.
Πληροφορίες του iefimerida.gr αναφέρουν
πως στο τραπέζι έχουν πέσει αρκετές προτάσεις, ενώ εξετάζονται και εναλλακτικά
σενάρια από τη φορολόγηση σε:
·
ηλεκτρονικό τζόγο
·
εταιρείες εκμετάλλευσης και διαχείρισης αυτοκινητοδρόμων
·
εταιρείες που κατέχουν ακίνητη περιουσία στο εξωτερικό
Τι θα γίνει τελικά με τα τέλη κυκλοφορίας
Το ενδεχόμενο της αύξησης των τελών κυκλοφορίας ή η επιβολή τελών στα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας παραμένει στο τραπέζι με τα σενάρια. Ωστόσο, στις τάξεις του υπουργείου Οικονομικών εκτιμούν ότι η εισπραξιμότητα από ένα τέτοιο μέτρο για να καλυφθούν τα 250 εκατ. ευρώ δεν θα είναι επαρκής. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει πως δεν θα γίνουν οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας, αφού ακόμα και μικρές αυξήσεις να αποφασιστούν θα είναι κέρδος για τα ταμεία του κράτους.
Το ενδεχόμενο της αύξησης των τελών κυκλοφορίας ή η επιβολή τελών στα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας παραμένει στο τραπέζι με τα σενάρια. Ωστόσο, στις τάξεις του υπουργείου Οικονομικών εκτιμούν ότι η εισπραξιμότητα από ένα τέτοιο μέτρο για να καλυφθούν τα 250 εκατ. ευρώ δεν θα είναι επαρκής. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει πως δεν θα γίνουν οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας, αφού ακόμα και μικρές αυξήσεις να αποφασιστούν θα είναι κέρδος για τα ταμεία του κράτους.