"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία." Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ. )

Σάββατο 15 Αυγούστου 2015

.Λαφαζάνης: Να επιστρέψουμε σε εθνικό νόμισμα

Την επιστροφή της χώρας στη δραχμή προκρίνει ως λύση ο Παναγιώτης Λαφαζάνης.

Σε συνέντευξή του στην Εφημερίδα των Συντακτών αναφέρει ότι: «Δεν ήμουν μόνο εγώ αλλά το σύνολο του ΣΥΡΙΖΑ που ζητούσε την κατάργηση των μνημονίων. Μάλιστα, υπογραμμίζαμε από κοινού , σε όλους τους τόνους ότι θα προχωρήσουμε μονομερώς στην ακύρωση των μνημονίων.

 Σε κάθε περίπτωση το εθνικό νόμισμα, ως ενδεχόμενη απάντηση σε πρωτοφανείς εκβιασμούς και στην καταλήστευση της χώρας, δεν είναι καταστροφή. Αντίθετα, σε συνδυασμό με ένα ριζοσπαστικό προοδευτικό πρόγραμμα, συνιστά μια βιώσιμη και πολύ προτιμότερη λύση».

Για το λεγόμενο plan B του Γιάννη Βαρουφάκη σημειώνει ότι δεν το ήξερε. «Προσωπικά δεν γνωρίζω να υπήρχε κανένα Plan-B στην κυβέρνηση. Αντίθετα, όποτε εγώ έθετα είτε στα κομματικά και κυβερνητικά όργανα είτε στις συσκέψεις, θέμα ενδεχόμενης εξόδου από την ευρωζώνη και σχεδίου σε αυτήν την κατεύθυνση, συναντούσα μια πεισματική αντίδραση και έβλεπα γύρω μου εκνευρισμό
Η ηγεσία του κόμματος και της κυβέρνησης, παρά τις Συνεδριακές αποφάσεις, οι οποίες δεν ετηρούντο σε όλα, σχεδόν, τα πιο ριζοσπαστικά σημεία τους, όπως, για παράδειγμα η εθνικοποίηση των τραπεζών, ήταν δογματικά προσκολλημένη στο ευρώ».

Η λίστα ιστολογίων μου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.