"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία." Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ. )

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

.Νέα απίστευτη δήλωση Φίλη: Αναγνωρίζουμε τον πόνο των Ποντίων αλλά δεν ήταν γενοκτονία

Δεν ήταν γενοκτονία των Ποντίων, αλλά εθνοκάθαρση, επανέλαβε ο Νίκος Φίλης.
Ο υπουργός Παιδείας επανέλαβε την άποψη που είχε εκφράσει ως δημοσιογράφος, πως επιστημονικά η γενοκτονία των Ποντίων δεν ήταν γενοκτονία, αλλά εθνοκάθαρση.
Μιλώντας στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, ο υπουργός Παιδείας είπε: «Eκανα τη δήλωση ότι πριν από χρόνια ως δημοσιογράφος, συμμεριζόμενος απόψεις πολλών ιστορικών και πολλών διεθνολόγων, κάναμε διάκριση ανάμεσα στην εθνοκάθαρση την αιματηρή και το φαινόμενο της γενοκτονίας».
Μόλις έκανε τη συγκεκριμένη δήλωση ο κ. Φίλης έσπευσε να προλάβει τις αντιδράσεις για τα όσα ξαναείπε και επεσήμανε πως «αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζουμε το αίμα, τον πόνο, όσα έχουν υποστεί οι Πόντιοι από τη θηριωδία των Τούρκων. Αυτό είναι άλλο πράγμα και άλλο πράγμα η γενοκτονία με αυστηρή επιστημονική έννοια».
Αμεση αντίδραση από το κοινό: «Γενοκτονία ήταν»
Τα όσα είπε ο κ. Φίλης προκάλεσαν την αντίδραση ενός άνδρα που βρισκόταν στο κοινό, που του φώναξε «γενοκτονία ήταν». «Εντάξει, δεν θα μπω σε αυτόν το διάλογο. Καμία αντίρρηση. Υπάρχουν απόψεις. Ούτε εγώ θέλω να επιβάλλω τις προσωπικές μου απόψεις ως κρατική πολιτική. Η κρατική πολιτική αναγνωρίζει ημέρα γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού».
Επέμεινε όμως: «Αν γίνει η συζήτηση ψύχραιμα επί επιστημονικού επιπέδου, είναι άλλο πράγματα η εθνοκάθαρση -όσο αιματηρή κι αν είναι- κι άλλο η γενοκτονία». Ερωτηθείς μάλιστα γιατί αισθάνεται την ανάγκη να κάνει αυτή τη διάκριση, ο υπουργός Παιδείας είπε: «Ο πρώτος λόγος, γιατί πιστεύω ότι υπάρχει μια υποβάθμιση της γενοκτονίας όταν ονομάζουν τα φαινόμενα της εθνοκάθαρσης, γενοκτονία».

Η λίστα ιστολογίων μου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.