"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία." Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ. )

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

.Νικολόπουλος: Χέσ… η φοράδα στο αλώνι αν χαθεί η κυβερνητική πλειοψηφία

Για την απόφαση του να καταψηφίσει το πολυνομοσχέδιο μίλησε εκ νέου σήμερα σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις ο ανεξάρτητος - πλέον - βουλευτής, Νίκος Νικολόπουλος. 

«Μου έχει ξανασυμβεί και έχω αποδείξει ότι εγώ δεν απαλλοτριώνω κάτι από τις αρχές μου, πολύ δε περισσότερο όταν πρόκειται για αγαθά των πολιτών ιερά, όπως είναι το σπίτι, με αντιπαροχή υπουργική καρέκλα», είπε, μεταξύ άλλων

«Το έχω αποδείξει και στο παρελθόν. Δεν θα μπορούσα λοιπόν και τώρα, παρά ανάμεσα στην προστασία των Ελλήνων και στην προστασία των ελληνικών καρεκλών και κυβερνήσεων να επιλέξω την προστασία των Ελλήνων και εγώ είμαι υπερήφανος γι΄ αυτό», σημείωσε ο κ. Νικολόπουλος, μιλώντας στο «ΒΗΜΑ FM».

Ο ίδιος ανέφερε ότι δεν έχει μιλήσει με τον Πάνο Καμμένο. «Όχι, χθες δεν έτυχε να μιλήσω, αλλά θα μιλήσουμε αύριο-μεθαύριο, δεν θα κόψουμε την καλημέρα. Είχαμε ένα συναρπαστικό ταξίδι, εγώ συνεχίζω αυτό το ταξίδι», επισήμανε.

 Και συμπλήρωσε: «Θα πάμε στις επόμενες εκλογές και αν η ΝΔ μπει σε μια οικουμενική κυβέρνηση και αν μπει και το ΠΑΣΟΚ και αν είναι και ο ΣΥΡΙΖΑ και αν είναι και ο Πάνος μαζί, εγώ θα υπάρχω σαν μια φωνή συνείδησης, ως μία φωνή που μπορεί να λεει «πάρ’ το και αλλιώς, κοίταξε το κι αλλιώς ακόμα και αν το αλλιώς δείχνει έναν τελείως διαφορετικό δρόμο». 

Γιατί από την κεντροδεξιά θα πρέπει να υπάρχει μία φωνή ανατροπής και αντίστασης. Από την κεντροαριστερά υπάρχουν και θα υπάρξουν ακόμα περισσότερες, περιμένετε λίγο την επόμενη εβδομάδα θα το διαπιστώσετε κι εσείς.»

Όσο για το αν χάσει η κυβέρνηση την πλειοψηφία, ο κ. Νικολόπουλος σχολίασε: «Και λοιπόν; Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι! Εδώ μιλάμε, δεν έκλαψε ο κόσμος γιατί χάθηκε το βασίλειο του ΠΑΣΟΚ».

Η λίστα ιστολογίων μου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.