"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία." Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ. )

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

.Φοροδιαφυγή και... παροχές


Γιατί δεν πληρώνουν τους φόρους τους όσοι υιοθετούν παρόμοια αντικοινωνική στάση; Οσοι προδήλως δεν αντιμετωπίζουν την οικονομική ένδεια, δηλαδή όλοι οι φοροφυγάδες τελικά, που με κάποιον τρόπο, περισσότερο ή λιγότερο «νόμιμο», αρνούνται να πληρώσουν, δικαιολογούνται λέγοντας ότι η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει το κράτος δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους.

Πλην όμως, η μειωμένη ανταπόκριση των πολιτών στις φορολογικές τους υποχρεώσεις δεν έχει να κάνει με τις επιδόσεις των κρατικών υπηρεσιών. Το κράτος δεν σε ρωτά αν επιθυμείς να λάβεις τις υπηρεσίες του. Μάλιστα, κατά κανόνα, το κράτος δεν δίνει «δεκάρα τσακιστή» για την κρίση του καθενός μας για το είδος ή την ποικιλία και προφανώς την ποιότητα των υπηρεσιών του, όπως ορθώς υπογραμμίζουν οι φοροφυγάδες ή φοροαποφεύγοντες πολίτες.

Δίπλα στην τήρηση της δημόσιας τάξης, της εθνικής ασφάλειας, του συντονισμού δημόσιων και κοινωφελών έργων, της οργάνωσης των συγκοινωνιών, της παρακολούθησης των θεμάτων δημόσιας υγείας, της διαχείρισης του συνταξιοδοτικού και του συστήματος υγείας, της προφύλαξης της αρχαίας, μεσαιωνικής αλλά και σύγχρονης πολιτισμικής κληρονομιάς και οπωσδήποτε της απαραίτητης τρέχουσας γραφειοκρατίας, το κράτος έχει την ευθύνη της παιδείας.

Το κράτος ασχολείται μόνον με δύο πλευρές του μέγιστου καθήκοντός του: την πρόσληψη και πληρωμή του ανθρώπινου δυναμικού των νηπιαγωγών, δασκάλων και καθηγητών και, δεύτερον, τον έλεγχο του εθνικού προγράμματος σπουδών.

Μετά όσα αποκαλυπτικά διαδραματίζονται με την επιβολή φόρου στην εκπαίδευση, καλούμαι να συμφωνήσω είτε με τους φοροφυγάδες είτε με τον... Στέφανο Μάνο και τελικώς με την επιβολή της κοινής λογικής έναντι της πιο στενόκαρδης και ταξικής κομματικής λογικής με την οποία επιχειρεί να μολύνει την κοινωνία η παρούσα κυβερνητική ομάδα.

Το κράτος δεν είναι σε θέση να παράσχει τα εφόδια που θα επιτρέψουν, έστω υπό διαγωνιστική διαδικασία, στους μαθητές της Τρίτης Λυκείου να περάσουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Το συγκεκριμένο έργο, χωρίς τη συμβολή της ιδιωτικής εκπαίδευσης, απλώς δεν θα μπορούσε ποτέ να ολοκληρωθεί.

Εξίσου απαραίτητη είναι η επιχειρηματική οργάνωση της εκμάθησης ξένων γλωσσών, που αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα εφόδια των νέων του τόπου μας, ειδικότερα για την επαγγελματική  αποκατάστασή τους.

Η κοινωνικοποίηση και προστασία που προσφέρουν οι παιδικοί σταθμοί στους εργαζόμενους γονείς είναι εξίσου μία από τις υποχρεώσεις του κράτους που με τον πιο ξεδιάντροπο τρόπο αποφεύγει να εκπληρώσει.

Επί μέρες το κράτος επιδιώκει να αυξήσει την «τιμή» επί αυτού του πρωτεύοντος καθήκοντός του κατά 23%! Δίνοντας όλα τα δίκαια στους «φοροφυγάδες».

Η λίστα ιστολογίων μου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.