"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία." Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ. )

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

.Πώς να καθυστερήσετε το μετρητή σας και να πληρώνετε επίσημα 50% λιγότερα για το ρεύμα

Γεια σε όλους! Σήμερα, θα σας πω πώς να μειώσετε τους λογαριασμούς του ρεύματος χωρίς να μπείτε σε μπελάδες με το νόμο.
Δουλεύω ως ηλεκτρολόγος για περισσότερο από 20 χρόνια. Πρόσφατα, έλαβα ακόμα μια πιστοποίηση. Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, οι λογαριασμοί του ρεύματος συνέχεια ανέβαιναν. Ωστόσο, πρέπει να σας πω το εξής: Οι τιμές διατηρούνται υψηλές τεχνητά! Γι’ αυτό στο σπίτι μου πάντα προσπαθούσα να κάνω κάτι να καθυστερήσω το μετρητή. Μερικές φορές, κόλλαγα ένα κομμάτι χαρτί εκεί μέσα, άλλες φορές έβαζα ένα μαγνήτη για να το αποσυντονίζει.
Έχω μια μεγάλη οικογένεια με 3 παιδιά. Καταναλώνουμε πολλή ενέργεια. Συνεχή πλυντήρια για τις σαλιάρες και τα ρουχαλάκια των μικρών, ενώ παράλληλα ο μεγαλύτερος γιος μου είναι κολλημένος μπροστά στον υπολογιστή του. Εν συντομία, έπρεπε να κάνω κάτι για να κλέψω ρεύμα… Όταν τοποθετούσα το μετρητή και συνέδεα τα καλώδια, ο κύριος για τον οποίο δούλευα ήταν απασχολημένος με το να κάνει κάποιες τεχνικές δουλειές. Έκοβε και τρύπαγε και την επόμενη μέρα ο μετρητής είχε γράψει μόνο 700 watt! Πώς έγινε αυτό; Θα έπρεπε να είναι 2-3 φορές περισσότερες οι μονάδες!
Πολλές φορές, χρειαζόμαστε περισσότερα χρήματα, γι’ αυτό προσπαθώ να κάνω παραπάνω δουλειές, εγκαθιστώντας ηλεκτρικά συστήματα σε σπίτια. Μια μέρα, εργαζόμουν σε μια τέτοια εργασία και παρατήρησα κάτι πραγματικά ασυνήθιστο.
Άρχισα να συζητώ με τον εν λόγω κύριο, ο οποίος μου είπε για μια συσκευή που μειώνει την ενεργειακή κατανάλωση και μου την έδειξε κιόλας. Του την έδωσε ο γαμπρός του, όταν γύρισε από ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Εκείνη τη μέρα, δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που είδα! Είχα μάλιστα ντραπεί που δεν ήξερα μερικούς απλούς νόμους της φυσικής!
Μετά από αυτή τη μέρα, άρχισα να ψάχνω περισσότερες πληροφορίες για τον «Εξοικονομητή Ενέργειας» και βρήκα ένα επιστημονικό άρθρο, που εξηγούσε λεπτομερώς πώς λειτουργεί αυτό το πράγμα. Δεν είχα καμιά αμφιβολία πλέον.
Αυτή η συσκευή έχει το μέγεθος μιας κανονικής λάμπας νυκτός, πρέπει να μπει στην πρίζα κοντά στο μετρητή και μετά αρχίζει να δουλεύει αμέσως, χωρίς θόρυβο! Ονομάζεται «Εξοικονομητής Ενέργειας». Από αυτό που κατάλαβα, δεν είναι διαθέσιμο στα κανονικά καταστήματα, το οποίο έχει νόημα βέβαια, γιατί το κράτος δεν ενδιαφέρεται να πουλάει κάτι τέτοιο. Πληρώνουμε φόρους και δεν είναι και λίγοι, γι’ αυτό θεωρώ, ότι αυτή η έξυπνη συσκευή είναι δίκαια!
Έψαχνα στο διαδίκτυο για αρκετή ώρα, μέχρι που βρήκα μια ιστοσελίδα που πούλαγε αυτή τη συσκευή! Ορίστε και το λινκ για το online κατάστημα. Έχουν αποκλειστικό δικαίωμα διανομής στην Ελληνική αγορά. Για αυτούς που ενδιαφέρονται να καταλάβουν πώς δουλεύει, ζήτησα ένα επεξηγηματικό βίντεο, δείτε το λινκ παρακάτω.
Ρίξτε μια ματιά και αποφασίστε αν εξοικονομεί ή όχι. Προσωπικά, αγόρασα τρία από αυτά, για εμάς, τους γονείς μου και τα πεθερικά μου. Πιστεύω, ότι δεν υπάρχει λόγος να ξοδεύετε χρήματα αν μπορείτε να εξοικονομήσετε!
Πλέον, ζούμε τίμια, χωρίς να κλέβω πια ρεύμα… πληρώνουμε για το ρεύμα λιγότερα από τα μισά που πληρώναμε πριν! Δεν θέλω να πετάω τα λεφτά μου, προτιμώ να αγοράσω κάτι για τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου. Η πεθερά μου επίσης είναι πολύ ευχαριστημένη. Η γυναίκα μου λέει ότι τώρα με αγαπάει περισσότερο από την ίδια της την κόρη!

Σας εύχομαι να ξοδεύετε τα χρήματά σας σοφά και να βλέπετε πάντα τη θετική πλευρά! 

Η λίστα ιστολογίων μου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.